Tuesday, June 2, 2009

i have to..

i have to let go..
dah lm aku tak tls pa2 kat blog ni kan..
rinDu la..
bkn bz or pa..
cm tak da mood coz aku nk ltk gmbr..
tp kabel hp aku lak hlg..
byk gmbr aku tgkp utk ltk kat blog ni..
tp tak dpt transfer..
huhu..

but tonight..
i need to write something..
coz nk lega skit hati ni..

ari ni mod aku tak baik sgt..
keja kat ofis pun tak da sgt..(lupa nk bgtau yg aku dah start praktikal)
bila aku blk je ofis...
something lak buat aku btl2 hlg mood n rs nk nangis je..
someone buat aku btl skt ht..
n aku rs kali ni aku patut do something supaya hati aku tak skt lg..
so..
aku decide to do something yg aku ht ni tak nk sgt buat..
but...
i have to..
ni yg terbaik utk aku..
dia yg buat aku ambil kptsn mcm ni..

biarlah..
semoga dia bahagia..
n doakan aku bahagia gak ye??
hihi..
dah la time ni radio lak leh psg lagu yuna n aizat(pergi)
lagu ni lah ada erti skit bg aku..
radio ni mcm perli je aku..
hihi..

klah..
aku nk tido dlu..
demam aku dtg blk..
batuk pun sm..
so td mkn ubt..
ngantok la..
nk tido..
bsk keja..
huhu..

wish me luck ye...
daa..

No comments: