Sunday, May 17, 2009

hantu..


hanTu.....

aduh...dah berabuk blog aku ni kan..
dah lm tak post...
dr uum smp ke kl aku tak post pa pun...
skrg aku dah blk umah..
bkn utk ct..
tp forever...
yahoo...
dah hbs pun blaja..
tp rindu la kat uum...
rindu kat kwn2...

k..skrg dok umah aku keja tido..
nk qada tido time exam dlu..
hihi..
aku sebernaya dah jd hantu tau bila dok umah ni..
nk tau hantu pa??
hantu tgk citer korea on9...
hihi..
smp tak jd keja lain coz ngadap kompeter je..
huhu..

nk tau citer pa?
citer boys before flowers.
best..
aku smp termimpi psl citer ni..
hihi..
citer ni mcm citer meteor garden..
tp versi korea..
yg plg best citer ni coz hero2 dia hensem..
hihi..

kan best aku setabah jan di..
aku sk gaya jalan jun pyo,mengingatkan aku kat someone..
ji hoo lak cool sgt..
anyway citer ni best sgt..
kepada yg minat citer korea..
tgk la citer ni tau...
k..
daa...









2 comments:

xxxx said...

moshi2....

xxxx said...

tak aaaa... momo g cute... hahahaha....